` لپ تاپ ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2024

لپ تاپ ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2024

نمایشگر 16 اینچی IPS-level Anti-glare، پردازنده نسل 14 اینتل Core i9 14900HX، رم 32 و 64 گیگابایتی، حافظه 2 ترابایتی، گرافیک GeForce RTX

ایسوس

ASUS ROG Strix G16 (2024) G614

4.00

این کالا در بازار جهانی موجود است و به زودی در بازار ایران نیز به فروش خواهد رسید

کالاهای مشابه مقایسه

بررسی لپ تاپ ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2024

آشنایی با لپ تاپ ایسوس G614 

با لپ تاپ ایسوس G614 از گیمینگ بی نقص در ویندوز 11 پرو لذت ببرید.  پردازنده نسل 14 اینتل Core i9 14900HX، گرافیک اختصاصی تا NVIDIA GeForce RTX 4080، سیستم NVIDIA Advanced Optimus و DLSS 3، نمایشگر 16.5 اینچی با رزولوشن 2.5K، سیستم خنک کننده Tri-Fan، پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos از مهم ترین ویژگی های مدل 2024 لپ تاپ ایسوس G614 از سری ROG Strix G16 هستند که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد. 

کنترل بازی را به دست بگیرید 

با قدرت کم نظیر لپ تاپ ایسوس G614 و سیستم عامل ویندوز 11 پرو با اعتماد به نفس کامل بازی کنید. قلب لپ تاپ ایسوس G614 با  پردازنده Intel® Core™ i9 Processor 14900HX می تپد و گرافیک آن تا NVIDIA GeForce RTX 4080 قابل انتخاب است.  

در بالاترین مدل، حداکثر TGP به 175 وات با بوست داینامیک می رسد تا از پس هر بازی کهنه و جدیدی بر بیاید.  

لپ تاپ ایسوس G614 با داشتن سوییچ MUX و NVIDIA Advanced Optimus از تمام پتانسیل سخت افزاری خود استفاده می کند.  

همچنین، با داشتن حافظه داخلی Gen4x4 SSD در کنار رم 32 گیگابایتی 5600 مگاهرتزی DDR5، اجرای بازی های سنگین و مولتی تسکینگ برای Strix G16 کاری ندارد. 

تلاقی قدرت و بهینگی 

با پردازنده Core i9 14900HX می توان هر بازی یا پروژه ای را اجرا کرد. این پردازنده با توان 65 وات و معماری هیبرید، از نو برای ویندوز 11 پرو ساخته شده است.  

با 8 هسته قدرتمند، 16 هسته کم مصرف و تکنولوژی Application Optimization می توان فریم ریتی تا بیش از 40 درصد بیشتر از گذشته را تجربه و بازی های AAA را به راحتی اجرا کرد.  

* در نظر داشته باشید این عملکرد در شرایط بهینه به دست آمده و ممکن است در سایر شرایط یکسان نباشد.  

انفجار قدرت گرافیک 

سخت افزارهای جدید و قدرتمند به قدرت زیادی نیاز دارند خصوصا اگر پای قدرت گرافیکی در میان باشد. با DLSS 3 انویدیا، Ada Lovelace arch بسیار بهینه و تکنولوژی Max-Q، قدرت گرافیک سری GeForce RTX 40 با حداکثر توان گرافیکی 175 وات و بوست داینامیک کاملا در اختیار شماست. 

ویژگی NVIDIA Advanced Optimus 

لپ تاپ ایسوس G614 با داشتن NVIDIA® Advanced Optimus می تواند با دور زدن گرافیک داخلی و به صورت خودکار فریم ها را با سوییچ MUX از گرافیک اختصاصی مستقیما به نمایگش هدایت کند. به این ترتیب، عملکرد به اندازه 5 تا 10 درصد در مقایسه با دستگاه های بدون سوئیچ MUX بهبود می یابد و می توانید اطمینان حاصل داشته باشید که بهترین تجربه بازی را بدون نیاز به لمس یک دکمه دریافت می کنید. این سوئیچینگ اتوماتیک همچنین دوام باتری دستگاه شما را بهتر حفظ می کند، زیرا می تواند به صورت پویا بین GPU اختصاصی با قدرت بالا و GPU داخلی با قدرت پایین تر سوییچ کند. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، دستگاه شما به حالت بهینه سازی شده تغییر می کند بدون اینکه دخالتی داشته باشید. 

مموری DDR5 بسیار سریع 

لپ تاپ ایسوس G614 از ماژول های حافظه DDR5 5600MHz با سرعت 17٪ سریعتر از کیت های 4800 مگاهرتز استفاده می کند. این حافظه فوق العاده سریع باعث می شود احساس کنید هر کاری با این لپ تاپ از مرور وب گرفته تا اجرای بازی های سنگین به سرعت برق و باد انجام شود. 

بهتر، سریعتر، قوی تر 

حتی برای بزرگترین پروژه ها با اعتماد به نفس به SSD PCIe Gen4 تکیه بزنید. با سرعتی تا 7000 مگابایت بر ثانیه، فایل های بسیار بزرگ و بازی های سنگین در یک چشم به هم زدن بارگذاری می شوند. 

لپ تاپ های سری GeForce RTX 40، ایده آل برای گیمینگ و تولید محتوا 

عملکرد AI-Powered و گرافیک واقعی  

یک جهش کوانتومی در عملکرد در بازی ها و برنامه های تولید محتوا با DLSS 3 مجهز به هوش مصنوعی تجربه کنید  با ray tracing کامل، دنیای واقعی و مجازی را به هم گره بزنید. 

ایده های خود را سریع تر پیاده کنید 

NVIDIA Studio کیفیت پروژه های خلاقانه شما را یک سر و گردن بهتر می کند. گرافیک RTX و هوش مصنوعی را در برنامه های گرافیکی سنگین، درایور های NVIDIA Studio برای ثبات بیشتر و مجموعه ای از ابزارهای منحصر به فرد برای پیاده سازی سریع تر پروژه های خلاقانه خود به کار ببرید. 

قدرت و عملکرد بهینه 

NVIDIA Max-Q مجموعه ای پیشرفته از فن اوری های مبتنی بر هوش مصنوعی است که سیستم شما را برای بیشترین بهره وری تنظیم می کند. به کمک این تکنولوژی، ساختن لپ تاپ های قدرتمند اما باریک و سبک، بی صدا و با دوام باتری شگفت انگیز ممکن می شود. 

فصل تازه ای از عملکرد هوش مصنوعی در GeForce RTX 

هوش مصنوعی RTX AI را تجربه کنید. ساخته شده برای عصر هوش مصنوعی، گرافیک GeForce RTX هسته های تخصصی AI Tensor دارد که عملکرد پیشرفته و قابلیت های انقلابی را ارائه می دهند. ویژگی های منحصر به فرد AI را کشف کنید و نحوه کار و بازی خود را تغییر دهید. چه در انجام کار های ساده و یا اجرای بازی های سنگین، بالاترین سطح هوش مصنوعی در رایانه های شخصی ویندوزی در اختیار شماست. 

بازی، خلاقیت، استریم 

سری Strix G از نو برای گیمرها و علی الخصوص توسعه دهندگان بازی ساخته شده است. لپ تاپ ایسوس G614 می تواند جدیدترین موتورهای بازی را اجرا کند و شما را قادر می سازد تا خلاقیت خود را شکوفا کنید و دست خود را در ساخت بازی جدید باز بگذارید. فرقی ندارد که شما یک هنرمند دیجیتال، استریمربا ویرایشگر ویدئو هستید یا با انیمیشن و توسعه دهندگان بازی کار می کنید، Strix G16 دارای قدرتی است که برای شکوفا کردن خلاقیت خود نیاز دارید. با داشتن پردازنده Intel Core™ i9 و گرافیک اختصاصی قابل انتخاب تا NVIDIA GeForce RTX™ 40، پروژه های پیچیده در ابزارهای توسعه محبوب مانند Unity و Autodesk در یک چشم به هم زدن اجرا می شوند. بنابراین هرآنچه برای برنده بودن لازم است را در اختیار دارید.  

سیستم خنک کننده 

برای کنار هم قرار دادن چنین اجزای قدرتمندی، شاسی و مادربرد لپ تاپ ایسوس G614 هر دو به گونه ای طراحی شده اند که هیت سینک با عرض کامل با کارایی بالا را در خود جای دهند. در طراحی جدید، باله های سیستم خنک کننده برای عملکرد کارامدتر به دریچه های خروجی نزدیک تر شده اند. هیت سینک عریض از سه بخش مختلف ساخته شده که اطراف مادربرد را با مساحت کل 174،183 میلیمتر مربع در بر گرفته است. این طراحی فضای موجود برای خروج هوای گرم از دستگاه را به حداکثر می رساند و جریان هوا را به طور چشمگیری افزایش می دهد. 
 
اکثر لپ تاپ های بازی دارای یک سیستم خنک کننده دوگانه هستند، اما G16 توانسته با به کار گیری یک فن سوم که به خنک نگه داشتن GPU و VRAM کمک می کند، عملکرد خنک کنندگی را حتی بیشتر کند. با داشتن هفت لوله حرارتی و فلز مایع Conductonaut Extreme روی CPU و GPU، سیستم خنک کننده G16 یک دستاورد شگفت انگیز در مهندسی است. 

* Conductonaut Extreme Liquid Metal فقط در مدل های دارای پردازنده گرافیکی RTX™ 4080 به GPU به کار گرفته شده است.  

نمایشگر  

تا دشمن را درست نبینید، نمی توانید شکستش دهید. لپ تاپ ایسوس G614 برای هر سناریو دارای گزینه های پنل فوق العاده سریع  است تا مطمئن باشید شش دانگ حواستان جمع جمع است. این لپ تاپ 16 اینچی یک صفحه نمایش Nebula Display با رزولوشن 2.5K 240Hz دارد. یک نمایشگر 16:10 با 500 نیت روشنایی، پوشش 100٪ DCI-P3 و زمان پاسخ 3ms، لپ تاپ Strix G16 پیکسل به پیکسل صحنه را به تصویر می کشد، حتی در سریع ترین صحنه های جنگ. مدل 2024 لپ تاپ Strix G16 همچنین با یک پنل Full HD 165Hz قابل سفارش است که دقت رنگ فوق العاده، Dolby Vision، پشتیبانی Adaptive-Sync و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90٪ یک تجربه عالی از گیمینگ ارایه می دهد. 

The Republic of Gamers توسط کسانی که عاشق بازی های ویدئویی اند ساخته شده است. طراحی به عشق گیمرها انجام شده، از طراحی شاسی گرفته تا نورپردازی و کنترل نرم افزار. این ویژگی های طراحی منحصر به فرد ROG نه تنها به شما یک مزیت رقابتی می دهد، بلکه اطمینان حاصل می کند که شما همیشه در میان رقبایتان خواهید درخشید. 

کنترل 

فشردن هر کلید می تواند حکم برد یا باخت داشته باشد به همین دلیل لپ تاپ ایسوس G614 به صفحه کلیدی کامل مجهز شده که پیروزی به همراه داشته باشد. تکنولوژی overstroke با کاهش تحریک کلیدی و بهبود پاسخگویی تایپ و بازی عالی را لذت بخش تر می کند. این کیبورد که با توجه ویژه ای برای گیمینگ ساخته شده کلید های عملکردی با فاصله مناسب و دکمه های قابل برنامه ریزی برای برنامه های مختلف دارد.  

کلید های چهارجهتی بزرگ برای کنترل دقیق تر در در گیمینگ ساخته شده اند. تاچ پد بزرگتر هم به معنای کاربرد آسان تر در تمام برنامه های کاربردی شما است.  

نورپردازی RGB به شما امکان می دهد از میلیون ها رنگ در هر کلید برای سفارشی سازی بی پایان انتخاب کنید و با روشنایی داینامیک ویندوز هم سازگار است. شما همچنین می توانید طرح بندی های خاص بازی را از طریق Armoury Crate ایجاد و هر بازی را منحصر به فرد کنید. 
* لطفا توجه داشته باشید که تنها مدل هایی با روشنایی RGB در هر کلید با Windows Dynamic Lighting سازگار هستند. 

کلید های اختصاصی 

کلید های میانبر بازی اختصاصی درست در بالای سمت چپ صفحه کلید برای دسترسی سریع به کنترل های صدا و میکروفون، حالت های عملیاتی و Armoury Crate قرار دارند. این دکمه ها به طور کامل قابل تنظیم هستند و می توانند برای راه اندازی برنامه ها برنامه ریزی شوند. 

تکنولوژی Overstroke 

تکنولوژی منحصر به فرد ROG Overstroke با سرعت بیشتری فشرده شدن کلید های کیبورد را ثبت می کند و تجربه ای بهتر برای بازی و کار های سنگین فراهم می کند. 

تاچ پد بزرگ 

صفحه تاچ پد بزرگ Strix G16 همچنین دارای یک پوشش شیشه ای برای اسکرول کردن بهتر و احساس لوکس بودن دارد. فضای بیشتر، دقت بیشتر به همراه دارد و پوشش شیشه ای استفاده از تاچ پد را ساده تر می کند.  

زندگی خود را رنگین تر کنید 

لپ تاپ ایسوس G614 برای پاسخ دادن به سلایق همه گیمر ها در دو رنگ طراحی شده است. رنگ خاکستری برای آن دسته از افرادی که ندارند با وجود در دست داشتن قدرت زیاد در کانون توجه باشند و برعکس، سبز برای کسانی که دوست دارند همه نگاه ها را به خود خیره کنند. 

توجه به جزییات 

مدل جدید Strix G16 برای سال 2024 از نو طراحی شده و با وجود طراحی جدید شاسی، هنوز هم داد میزند که تاریخچه ROG را به دوش می کشد. 

اجزای چشمگیر 

برای چشمگیرتر شدن، لپ تاپ ایسوس G614 همچنین دارای یک الگوی رنگ امیزی در بالای خروجی سیستم خنک کننده است. با الهام از هنر گرافیتی و زیبایی شناسی سایبرپانک، حتی کسانی که سررشته ای از طراحی ندارند متوجه خواهند شد که Strix G16 در کار خود جدی تر است.  

جذاب از هر نگاه 

توجه به جزییات است که این لپ تاپ را از دیگران متمایز می کند. فلسفه طراحی 360 درجه ایسوس عناصر ظریف اما متمایز را در هر قسمت از دستگاه قرار داده است. طراحی ماتریسی که روی درب لپ تاپ قرار دارد، بر زیبایی دستگاه افزوده و پایه ضد لغزش لاستیکی پهن لپ تاپ را محکم در جای خود نگه می دارد.  

مجموعه این عناصر در نگاه بینندگان باعث می شود همه با روحیات شما به عنوان کسی که دستگاه ROG دارد آشنا شوند. 

صدا 

بلندگوهای دوگانه Dolby Atmos یک کنسرت تمام عیار برای شما به راه می اندازند. صدای Hi-Res تضمین می کند که موسیقی را با همان کیفیتی که ضبط شده است بشنوید. 

نویزگیر مجهز به هوش مصنوعی صدای ورودی و خروجی را برای فیلتر کردن هر گونه صدای پس زمینه پردازش و اطمینان حاصل می کند که تماس ها، چت ها و استریم های شما بدون حواس پرتی انجام شود. 

نویزگیر دوطرفه مجهز به هوش مصنوعی 

تکنولوژی پیشرفته نویزگیر AI بر روی CPU اجرا می شود تا GPU را برای نمایش FPS بالاتر ازاد باشد. این سیستم با هر دستگاه جانبی ورودی به خوبی کار می کند و به شما اجازه می دهد سر و صدا را از هر دو ورودی میکروفون و از فیدهای ورودی حذف کنید. 

تنظیمات لغو سر و صدا حتی می تواند در هر برنامه سفارشی شود، به این ترتیب مثلا می توانید بدون تغییر در صدای بازی، نویز صدای چت ها را بگیرید. 

صدای فراگیر 

صدای غنی تر شما را بیشتر مجذوب بازی و رسانه می کند. صدای فراگیر مجازی 5.1.2 کاناله که توسط Dolby Atmos طراحی شده غوطه وری فضایی را با جلوه های صوتی ظریف تر و افکت های لایه ای صدا افزایش می دهد و حالات از پیش تنظیم شده ای برای بازی یا تماشای فیلم دارد. 

دوام باتری برای یک روز کامل 

Strix G16 رفیق نیمه راه نیست. با داشتن یک باتری 90 وات ساعتی، لپ تاپ به راحتی می تواند ساعت ها برای مرور وب استفاده شود. شارژ USB Type-C تا 100 وات را پشتیبانی می کند. هنگام شارژ با استفاده از اداپتور برق 330 وات عرضه شده به همراه دستگاه، شارژ G16 از صفر تا 50٪ فقط 30 دقیقه طول می کشد. 

ارتباطات 

در بازی های چند نفره مدرن، اتصال به اینترنت پایدار ضروری است. لپ تاپ ایسوس G614 آماده است تا با یک پورت RJ45 اختصاصی و همچنین آخرین استاندارد بی سیم Wi-Fi 6E به مبارزه بپیوندد. در شبکه های پشتیبانی شده از Wi-Fi 6E، از دسترسی به جدیدترین باند بی سیم، عاری از تداخل سایر دستگاه های بی سیم خانه خود لذت ببرید. 

لوازم جانبی 

لپ تاپ ایسوس G614 را در کوله پشتی زیبای Volt Green یا Eclipse Gray جا دهید. مطمئن باشید اعتماد به نفس شما با کوله پشتی ROG و ماوس گیمینگ ROG Impact در بازی افزایش می یابد. این کیت همچنین با اداپتور 100Wجمع و جور ایسوس همراه شده تا تمام این مجموعه را به راحتی به دوش بکشید. 

بازی مورد علاقه بعدی خود را پیدا کنید 

با پرداخت اشتراک ماهانه بیش از 100 عنوان با کیفیت بالا را با دوستان خود در کامپیوتر، کنسول، تلفن یا تبلت بازی کنید. همواره بازی های جدیدی به این مجموعه افزوده می شود تا هیچ چیز برای شما تکراری نشود.  

* لطفا توجه داشته باشید که این ویژگی ممکن است در همه شرایط در دسترس نباشد 

مطالب بالا به نقل از سازنده عنوان شده است.

پیشنهاد می کنیم پیش از خرید، مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2024 را با سایر مدل های لپ تاپ مقایسه کنید.

مطالب عنوان شده در مورد گارانتی ممکن است با شرایط موجود در ایران متفاوت باشد. پس بهتر است پیش از خرید لپ تاپ ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2024 گارانتی و ضمانت آن را بررسی کنید.

مشخصات لپ تاپ ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2024

این مشخصات به نقل از سازنده عنوان شده است

سازنده ایسوس
ابعاد 35.4x26.4x2.26 ~ 3.04 سانتیمتر
وزن 2.50 کیلوگرم
مشخصات پردازنده مرکزی پردازنده مرکزی 24 هسته ای، 32 رشته ای Core i9 Processor 14900HX اینتل با کش 36 مگابایتی، فرکانس 2.2 تا 5.8 گیگاهرتزی
مشخصات پردازنده گرافیکی مدل G614JVR-N4119X و G614JVR-N4118X با GeForce RTX 4060، مدل G614JIR-N4107X و G614JIR-N4108X با GeForce RTX 4070، مدل G614JZR-N4114X با GeForce RTX 4080
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی ندارد
توضیحات صفحه نمایش 16 اینچی ROG Nebula از نوع IPS-level Anti-glare، نرخ به روز رسانی 240 هرتز، پوشش 100 درصد DCI-P3، زمان پاسخ 3ms، دارای G-Sync، گواهی نامه Pantone، دارای MUX Switch + Optimus، پشتیبانی از دالبی ویژن HDR
رزولوشن QHD+ 16:10 (2560x1600، WQXGA)
مشخصات وای فای Wi-Fi 6E(802.11ax) (دو بانده)
بلوتوث Bluetooth 5.3
مشخصات درگاه ارتباطی هدفون، یک درگاه HDMI 2.1 FRL، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک درگاه RJ45، یک درگاه Thunderbolt 4
مشخصات دوربین 720P HD
مقدار رم مدل G614JZR-N4114X با دو رم 32 گیگابایت DDR5-5600 SO-DIMM، سایر مدل ها با دو رم 16 گیگابایت DDR5-5600 SO-DIMM
حافظه داخلی حافظه داخلی دو ترابایتی PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD
مشخصات صوتی آمپلی فایر هوشمند، صدای Dolby Atmos، نویزگیر هوش مصنوعی، گواهی نامه Hi-Res ، آرایش میکروفون داخلی، 2 بلندگو با آمپلی فایر هوشمند
کیبورد با نور پس زمینه دارد
مشخصات کیبورد صفحه کلید با نور پس‌زمینه RGB
مشخصات تاچ پد تاچ پد (برخی مدل ها به دکمه های عددی مجهز هستند)
مشخصات باتری باتری لیتیوم یونی 4 سلولی، 90 وات ساعت 4S1P
نسخه سیستم عامل سیستم عامل Windows 11 Pro
اقلام همراه کوله پشتی ROG، ماوس گیمینگ ROG Impact، شارژر TYPE-C، 100W AC (اقلام همراه در تمام مدل ها یکسان نیست و پیش از خرید و پرداخت باید بررسی شود)،
مدل G614JVR-N4119X | G614JVR-N4118X | G614JIR-N4107X | G614JZR-N4114X | G614JIR-N4108X

پربازدیدترین‌های ایسوس

ایسوس

rog-strix-xg32uq-gaming-monitor_0007_فرداشهر.jpg
موجود از 32,690,000 تومان

مانیتور ایسوس ROG Strix XG32UQ گیمینگ 32 اینچ

ایسوس

rog-strix-xg49wcr_0007_فرداشهر.jpg
موجود از 75,090,000 تومان

مانیتور ایسوس ROG Strix XG49WCR گیمینگ 49 اینچ

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g614-2023_0017_فرداشهر.jpg
موجود از 10,090,000 تومان

ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2023

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g513_0027_فرداشهر.jpg
موجود از 98,890,000 تومان

ایسوس G513 سری ROG Strix G15 مدل 2022

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g834_0014_فرداشهر.jpg
موجود از 277,790,000 تومان

ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

جدیدترین‌های لپ تاپ

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g834_0014_فرداشهر.jpg
موجود از 277,790,000 تومان

ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-16-اینچی-2023.jpg
موجود از 157,390,000 تومان

مک بوک پرو M3 Pro اپل مدل 16 اینچی 2023

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-14-اینچی-2023.jpg
موجود از 120,490,000 تومان

مک بوک پرو M3 Pro اپل مدل 14 اینچی 2023

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-14-اینچی-2023.jpg
موجود از 10,090,000 تومان

مک بوک پرو M3 اپل مدل 14 اینچی 2023

مایکروسافت

لپ-تاپ-surface-laptop-4-مایکروسافت.jpg
موجود از 45,290,000 تومان

سرفیس 4 مایکروسافت مدل 13 اینچی

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-13-اینچی-مدل-2023-با-چیپ-M2-و-تاچ-بار.jpg
موجود از 70,890,000 تومان

مک بوک پرو 13 اینچی مدل 2023 با چیپ M2 و تاچ بار

اپل

macbook-pro-14-thumb.jpg
موجود از 75,790,000 تومان

مک بوک پرو M2 اپل مدل 14 اینچی 2023

اپل

macbook-air-m1-thumb.jpg
موجود از 51,490,000 تومان

مک بوک ایر M1 اپل مدل 2022

اپل

macbook-air-m2-2023-thumb.jpg
موجود از 60,290,000 تومان

مک بوک ایر M2 اپل مدل 2023

مایکروسافت

لپ-تاپ-سرفیس-لپ-تاپ-گو-2-مایکروسافت.jpg
موجود از 19,590,000 تومان

سرفیس گو 2 مایکروسافت

دیدگاه‌ها درباره لپ تاپ ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2024

نظر شما چیست؟

برای بیان دیدگاه باید به حساب کاربری خود وارد شوید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.