` لپ تاپ ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

لپ تاپ ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

نمایشگر 18 اینچی، پردازنده نسل 14 اینتل Core i9 14900HX، رم 32 گیگابایتی، حافظه 4 ترابایتی، گرافیک GeForce RTX

قیمت لپ تاپ ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

G834JYR-N6060، پردازنده i9 14900HX، رم 64 گیگابایت، حافظه 1 ترابایت

مشکی

گارانتی ۲۴ ماهه یکپارچه (سازگار، حامی(ویستا) و آواژنگ)

277,790,000 تومان

G834JYR، پردازنده i9 14900HX، رم 64 گیگابایت، حافظه 2 ترابایت

مشکی

گارانتی ۱۸ ماهه امرتات

283,590,000 تومان

بررسی لپ تاپ ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

با لپ تاپ ایسوس G834 بر میدان جنگ مسلط شوید. با نمایشگر درخشان و شفاف 16 اینچی 2.5K 240Hz HDR مجهز به پانل Mini LED بازی را بهتر از رقبایتان ببینید. با استفاده از پردازنده Intel Core i9 14900HX و گرافیک اختصاصی که تا NVIDIA GeForce RTX 4090 با حداکثر توان گرافیکی 175 وات قابل سفارش است، به راحتی از پس سخت ترین بازی ها بر خواهید آمد. این لپ تاپ همچنین دارای یک سوئیچ MUX اختصاصی با پشتیبانی از NVIDIA Advanced Optimus است که شما را قادر می سازد تا به راحتی قدرت واقعی گرافیک اختصاصی را در هنگام بازی مهار کنید. با پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت رم DDR5 و تا 4 ترایت حافظه PCIe Gen4x4، اجرای بازی، استریمینگ و تولید محتوا حتی به صورت همزمان خم به ابروی لپ تاپ ایسوس G834 نخواهد آورد. پس به جز همین جا، جای دیگری را برای یافتن بهترین لپ تاپ گیمینگ نگردید. 

عملکرد لپ تاپ ایسوس G834

هر بازی یا پروژه را به کمک پردازنده Intel Core i9 14900HX با قدرت کامل اجرا کنید. این پردازنده با 65 وات TDP و معماری هیبریدی از نو برای ویندوز 11 پرو ساخته شده است. با 8 هسته قدرتمند و 16 هسته کم مصرف و نسل جدید Intel Application Optimization که فریم ریت بازی های پشتیبانی شده را تا 40 درصد افزایش می دهد، بازی های AAA بی عیب و نقص اجرا می شوند و استریمینگ بی دردسر خواهد بود. 

* این نتایج در شرایط آزمایشگاهی به دست آمده و FPS ممکن است با توجه به دستگاه و پیکربندی آن متفاوت باشد. 

برای اجرای خوب پروژه ها نیاز به قدرت کافی دارید، خصوصا اگر پای گرافیک در میان باشد. به همین دلیل، پردازنده گرافیکی سری NVIDIA GeForce RTX 40 با حداکثر TGP تا 175 وات و Dynamic Boost به لپ تاپ ایسوس G834 اضافه شده است. 

حتی بزرگترین پروژه ها را با کمک PCIE Gen4 SSD پیکربندی شده در RAID 0 با اعتماد به نفس کامل انجام دهید. با توان عملیاتی خام تا 7000 مگابایت بر ثانیه، فایل های عظیم و محیط های پر از جزییات بازی در یک چشم به هم زدن بارگذاری می شوند. 

لپ تاپ ایسوس G834 از ماژول های حافظه DDR5 5600MHz با سرعتی به اندازه 17 درصد بیشتر از کیت های 4800 مگاهرتز استفاده می کند. این حافظه فوق العاده سریع باعث می شود هر کاری از مرور وب گرفته تا اجرای بازی های سنگین با سرعت و قدرت انجام شود. 
* این ویژگی در تمام مدل ها وجود ندارد. برخی از مدل ها ممکن است تنها قادر به ارایه 5200 مگاهرتز باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرعت حافظه، لطفا به پشتیبانی اینتل مراجعه کنید. 

با NVIDIA Advanced Optimus، لپ تاپ می تواند با استفاده از یک سوئیچ MUX به طور خودکار فریم ها را از GPU اختصاصی به طور مستقیم به صفحه نمایش هدایت کند و گرافیک آنبورد را دور بزند یا به اصطلاح بای پس کند. این تکنولوژی عملکرد را 5 تا 10 درصد در مقایسه با دستگاه های بدون سوئیچ MUX بهبود می بخشد و اطمینان حاصل می کند که بهترین تجربه بازی را خواهید داشت. این سوئیچینگ اتوماتیک همچنین عمر باتری دستگاه شما را بهتر حفظ می کند، زیرا می تواند به صورت پویا بین GPU اختصاصی با قدرت بالا و GPU آنبورد با قدرت پایین تر حرکت کند.  

یک جهش قابل احساس در عملکرد در بازی ها و برنامه های نیازمند گرافیک بالا را با DLSS 3 AI تجربه کنید و دنیای مجازی را به کمک Ray Tracing عین واقعیت ببینید. 

NVIDIA Studio پروژه های خلاقانه شما را به سطح بعدی می برد. RTX و هوش مصنوعی را در برنامه های خلاقانه برتر به کار ببرید، درایور های NVIDIA Studio را برای ایجاد شرایط پایدار استفاده کنید و با مجموعه ای از ابزارهای منحصر به فرد، ایده های خود را زودتر پیاده کنید. 

NVIDIA Max-Q مجموعه ای پیشرفته از فن آوری های مبتنی بر هوش مصنوعی است که سیستم شما را برای بهره وری حداکثر تنظیم می کند. این تکنولوژی ساختن لپ تاپ های قدرتمند و در عین حال باریک، بی صدا و با دوام باتری بالا را ممکن کرده است. 

NVIDIA Studio پروژه های تولید محتوای شما را به سطح بعدی می برد. RTX و هوش مصنوعی را در سنگین ترین و بهترین برنامه های تولید محتوا به کار ببرید، درایور های NVIDIA Studio بیشترین پایداری را به ارمغان می آورند و مجموعه ای از ابزار های کاربردی به شما در تولید محتوا کمک خواهند کرد. 

یک تغییر اساسی در اجرای بازی ها و برنامه های تولید محتوا به کمک DLSS 3 AI تجربه کنید و دنیای مجازی را درست مانند دنیای واقعی ببینید. 

ویژگی RTX AI را کشف کنید. در این ویژگی که برای عصر هوش مصنوعی ساخته شده، گرافیک سری GeForce RTX به هسته های تخصصی AI Tensor مجهز شده که عملکرد پیشرفته و قابلیت های انقلابی را ارائه می دهند. تا دیر نشده ویژگی های منحصر به فرد AI را به محیط کار، زندگی و حتی بازی های خود وارد کنید. چه همین حالا، چه در آینده، بهترین جا برای تجربه بالاترین سطح عملکرد گیمینگ و بهترین جا برای اجرای سنگین ترین برنامه های تولید محتوا، سیستم های ویندوزی مجهز به گرافیک RTX است. 

 

سری SCAR دوباره از اول برای گیمرها و البته توسعه دهندگان بازی ساخته شده است. لپ تاپ ایسوس G834 می تواند جدیدترین موتورهای بازی را اجرا کند و شما را قادر می سازد تا خلاقیت خود را شکوفا کرده و دست خود را در ساخت بازی های جدید باز بگذارید. فرقی نمی کند که هنرمند دیجیتال، استریمر یا ویرایشگر ویدئو باشید یا با انیمیشن و توسعه بازی کار کنید، لپ تاپ ایسوس G834 دارای تمام قدرتی است که شما نیاز دارید تا ایده های خلاقانه خود را شکوفا نمایید. این دستگاه پردازنده Intel Core i9 و گرافیک اختصاصی سری NVIDIA GeForce RTX 40 همراه خود دارد تا پروژه های پیچیده در برنامه های توسعه پرطرفدار مانند Unity و Autodesk در یک چشم به هم زدن اجرا شوند. 

سیستم خنک کننده 

برای کنار هم قرار دادن چنین اجزای قدرتمندی، شاسی و مادربرد لپ تاپ ایسوس G834 دوباره از نو برای مدل 2024 طراحی شده اند تا هیت سینک حرارتی جدید ایسوس را در خود جای دهند. در طرح جدید، قطعات مسی هادی حرارت برای خنک کردن بیشتر به دریچه های خروجی هوای گرم نزدیک تر شده اند. این هیت سینک منحصر به فرد از سه بخش مختلف ساخته شده است، اطراف مادربرد با قطعات هادی حرارت با مساحت کل 195.509 ملیمتر مربع پوشانده شده که نسبت به گذشته افزایش 82.5 درصدی داشته است. این طراحی مسیر موجود برای هوای گرم برای فرار از دستگاه را به حداکثر می رساند و عملکرد کلی سیستم خنک کننده را به شدت افزایش می دهد. 
 
باید بدانید اکثر مدل های لپ تاپ گیمینگ دارای یک سیستم خنک کننده با فن دوگانه هستند، اما SCAR 18 توانسته با معرفی یک فن سوم به حفظ توان GPU و VRAM کمک بیشتری کند. همراه با هفت لوله حرارتی و فلز مایع Conductonaut Extreme در هر دو CPU و GPU، سیستم خنک کننده SCAR 18 یک شگفتی مهندسی است. 

نمایشگر 

برای گیمرهایی که خواستار بهترین وضوح حرکت و تصویر هستند، SCAR 18 یک صفحه نمایش جذاب Nebula را با نرخ به روز رسانی 240 هرتز، پوشش 100٪ DCI-P3 و روشنایی 500 نیت برای گیم پلی خیره کننده ارائه می دهد. پانل 18 اینچی، نسبت ابعادی 16 به 10 و رزولوشن 2.5K، رنگ ها را به خوبی نشان می دهد، چه در حال تماشای فیلم چه در حال بازی با صحنه های تیر اندازی و پرتحرک باشید. SCAR 18 همچنین می تواند با یک نمایشگر Full HD 165Hz سفارش داده شود. هر دو مدل به Dolby Vision، پشتیبانی Adaptive-Sync و نسبت صفحه نمایش به بدن 89 درصد برای یک تجربه بی نظیر از تماشای فیلم یا گیمینگ مجهز هستند. 

Republic of Gamers توسط کسانی که عاشق بازی های ویدئویی هستند ساخته شده است. در تمام طرح ها و ملاحظات ROG از طراحی شاسی، نورپردازی، کنترل نرم افزاری و عملکردهای ماکرو از نظر گیمر ها استفاده شده است. این ویژگی های طراحی منحصر به فرد ROG نه تنها به شما یک مزیت رقابتی می دهد، بلکه اطمینان حاصل می کند که شما در میان رقبایتان می درخشید. 

کنترل

تفاوت بین پیروزی و شکست را می توان با یک ضربه کلید از هم جدا کرد، به همین دلیل، SCAR 18 دارای یک صفحه کلید حرفه ای eSports است که برای تضمین پیروزی طراحی شده است. سوئیچ های صفحه کلید لپ تاپ ایسوس G834 برای بیش از 20 میلیون بار فشرده شدن طراحی شده اند و رول اور n-key تضمین می کند که سیستم هرگز فرمان شما را از دست نخواهد داد حتی اگر چندین کلید را همزمان فشار دهید. SCAR 18 دارای یک صفحه کلید کامل است، با کنترل های رسانه ای اختصاصی و کلید های میانبر اختصاصی که به طور پیش فرض برای کنترل حجم صدا و Armoury Crate تنظیم شده اند اما می توانند برای توابع یا ماکروهای مختلف سفارشی شوند. SCAR 18 با کلید های RGB قابل نورپردازی برنامه ریزی شده، سازگار با روشنایی پویای ویندوز و  قابل سفارشی سازی کامل Aura Sync، با هر حس و حالی که داشته باشید سازگار می شود. 

لپ تاپ ایسوس G834 2024 همچنان به سبک متمایز ROG در طراحی ادامه می دهد. طراحی با گوشه های تیز، نورپردازی منحصر به فرد RGB و حس و حال مخصوص گیمینگ، یک لپ تاپ Strix را از دیگر سیستم های گیمینگ متمایز می کند. ویژگی های شاخص مانند پانل RGB درخشان پشت دستگاه و نورپردازی RGB صفحه کلید، لپ تاپ را از هر زاویه ای جذاب و خیره کننده کرده است. 

کیفیت صدا

بلندگوهای Dolby Atmos شامل دو توییتر و دو ووفر رو به پایین برای ساخت یک کنسرت موسیقی تمام عیار برای بازی های شما هستند. صدای Hi-Res تضمین می کند که موسیقی را با همان کیفیتی که ضبط شده است بشنوید. نویزگیر هوش مصنوعی دو طرفه هر دو صدای ورودی و خروجی را برای فیلتر کردن هر گونه صدای پس زمینه سرگردان پردازش می کند و اطمینان حاصل می کند که تماس ها، چت ها و استریمینگ بدون خلل انجام شود. 

تکنولوژی پیشرفته نویزگیر هوش مصنوعی دو طرفه ایسوس بر روی CPU اجرا می شود تا GPU در رندر FPS بالاتر آزاد باشد. این فن آوری با هر دستگاه ورودی و همچنین با اتصالات پایین دست کار می کند و به شما اجازه می دهد سر و صدا را از هر دو ورودی میکروفون و فیدهای ورودی حذف کنید. تنظیمات لغو سر و صدا حتی می تواند در هر برنامه سفارشی شود، فیلتر کردن برنامه های خاص مانند چت صوتی بدون تاثیر بر صدای بازی در حال اجرا قابل انجام است. 

دو توییتر و دو ووفر طراحی شده توسط Smart Amp صدای غنی تر را 2.8 برابر بلندتر، با 3 برابر باس قوی تر و تا 3 برابر محدوده دینامیکی alternative ارائه می دهند. 

دوام باتری

لپ تاپ ایسوس G834 رفیق نیمه راه نیست. با داشتن یک باتری 90 وات ساعتی، لپ تاپ به راحتی می تواند ساعت ها با باتری به مرور وب بپردازد. برای شارژ باتری هم شارژر USB Type-C تا 100 وات پشتیبانی می شود. هنگام شارژ با استفاده از اداپتور برق 330W عرضه شده، SCAR 18 می تواند از صفر تا 50 درصد فقط در 30 دقیقه شارژ شود. 

ارتباطات 

در بازی های چند نفره مدرن، اتصال به اینترنت پایدار ضروری است. لپ تاپ ایسوس G834 آماده است تا با یک پورت RJ45 اختصاصی و همچنین آخرین استاندارد بی سیم Wi-Fi 6E به مبارزه بپیوندد. در شبکه های پشتیبانی شده از Wi-Fi 6E، از دسترسی به جدیدترین باند بی سیم لذت ببرید و اطمینان حاصل کنید که هرگز از بازی عقب نمی افتید. 

هنگامی که شما نیاز به اتصال به صفحه نمایش بزرگ جانبی دارید، GPU اختصاصی به یک یک پورت HDMI 2.1 را برای اتصال به جدیدترین مدل های تلویزیون و مانیتور، افزایش پهنای باند از 18 به 48Gbps و پشتیبانی از محتوای 4K 120Hz و 8K 60Hz قدرت می بخشد. دو پورت USB Type-C امکانات مناسبی برای اتصال می دهند - یکی برای DisplayPort و شارژ و دیگری برای پشتیبانی از Thunderbolt 4. 

 

لوازم جانبی 

بدون تجهیزات گیمینگ ROG از خانه بیرون نروید. دقت و کنترل برتر را با ماوس ROG Strix Gladius III سازگار با Aura Sync حفظ کنید. با هدست ROG Fusion II 300 در صدای همه جانبه غوطه ور شوید. برای همراه داشتن تمام این تجهیزات، مطمئن شوید که کوله پشتی ROG را فراموش نکرده باشید. 

مطالب بالا به نقل از سازنده عنوان شده است.

پیشنهاد می کنیم پیش از خرید، مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024 را با سایر مدل های لپ تاپ مقایسه کنید.

مطالب عنوان شده در مورد گارانتی ممکن است با شرایط موجود در ایران متفاوت باشد. پس بهتر است پیش از خرید لپ تاپ ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024 گارانتی و ضمانت آن را بررسی کنید.

مشخصات لپ تاپ ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

این مشخصات به نقل از سازنده عنوان شده است

سازنده ایسوس
ابعاد 39.9x29.4x2.31 ~ 3.08 سانتیمتر
وزن 3.10 کیلوگرم
مشخصات پردازنده مرکزی پردازنده مرکزی 24 هسته ای، 32 رشته ای Core i9 Processor 14900HX اینتل با کش 36 مگابایتی، فرکانس 2.2 تا 5.8 گیگاهرتزی
مشخصات پردازنده گرافیکی مدل G834JZR-R6108X با GeForce RTX 4080، مدل G834JYR-R6125X با GeForce RTX 4090
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی ندارد
توضیحات صفحه نمایش 18 اینچی ROG Nebula HDR از نوع Mini LED Anti-glare، نرخ به روز رسانی 240 هرتز، پوشش 100 درصد DCI-P3، زمان پاسخ 3ms، دارای G-Sync، گواهی نامه Pantone، دارای MUX Switch + Optimus، پشتیبانی از دالبی ویژن HDR
رزولوشن 2.5K (2560x1600، WQXGA)
مشخصات وای فای Wi-Fi 6E(802.11ax) (دو بانده)
بلوتوث Bluetooth 5.3
مشخصات درگاه ارتباطی هدفون، یک درگاه HDMI 2.1 FRL، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک درگاه 2.5G LAN، یک درگاه Thunderbolt 4
مشخصات دوربین 720P HD
مقدار رم 32 گیگابایت DDR5-5600 SO-DIMM قابل افزایش تا 64 گیگابایت
حافظه داخلی دو ترابایتی + دو ترابایتی PCIe 4.0 NVMe M.2 Performance SSD (RAID 0)
مشخصات صوتی آمپلی فایر هوشمند، صدای Dolby Atmos، نویزگیر هوش مصنوعی، گواهی نامه Hi-Res ، آرایش میکروفون داخلی، 2 بلندگو با آمپلی فایر هوشمند
کیبورد با نور پس زمینه دارد
مشخصات کیبورد صفحه کلید با نور پس‌زمینه RGB
مشخصات تاچ پد تاچ پد (برخی مدل ها به دکمه های عددی مجهز هستند)
مشخصات باتری باتری لیتیوم یونی 4 سلولی، 90 وات ساعت 4S1P
نسخه سیستم عامل سیستم عامل Windows 11 Pro
اقلام همراه کوله پشتی ROG به همراه ROG Fusion II 300، ماوس گیمینگ ROG Gladius III Mouse P514، شارژر TYPE-C، 100W AC (اقلام همراه در تمام مدل ها یکسان نیست و پیش از خرید و پرداخت باید بررسی شود)،
مدل G834JYR-R6125X | G834JZR-R6108X

پربازدیدترین‌های ایسوس

ایسوس

rog-strix-xg32uq-gaming-monitor_0007_فرداشهر.jpg
موجود از 32,690,000 تومان

مانیتور ایسوس ROG Strix XG32UQ گیمینگ 32 اینچ

ایسوس

rog-strix-xg49wcr_0007_فرداشهر.jpg
موجود از 75,090,000 تومان

مانیتور ایسوس ROG Strix XG49WCR گیمینگ 49 اینچ

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g614-2023_0017_فرداشهر.jpg
موجود از 10,090,000 تومان

ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2023

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g513_0027_فرداشهر.jpg
موجود از 98,890,000 تومان

ایسوس G513 سری ROG Strix G15 مدل 2022

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g834_0014_فرداشهر.jpg
موجود از 277,790,000 تومان

ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

جدیدترین‌های لپ تاپ

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g834_0014_فرداشهر.jpg
موجود از 277,790,000 تومان

ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-16-اینچی-2023.jpg
موجود از 157,390,000 تومان

مک بوک پرو M3 Pro اپل مدل 16 اینچی 2023

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-14-اینچی-2023.jpg
موجود از 120,490,000 تومان

مک بوک پرو M3 Pro اپل مدل 14 اینچی 2023

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-14-اینچی-2023.jpg
موجود از 10,090,000 تومان

مک بوک پرو M3 اپل مدل 14 اینچی 2023

مایکروسافت

لپ-تاپ-surface-laptop-4-مایکروسافت.jpg
موجود از 45,290,000 تومان

سرفیس 4 مایکروسافت مدل 13 اینچی

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-13-اینچی-مدل-2023-با-چیپ-M2-و-تاچ-بار.jpg
موجود از 70,890,000 تومان

مک بوک پرو 13 اینچی مدل 2023 با چیپ M2 و تاچ بار

اپل

macbook-pro-14-thumb.jpg
موجود از 75,790,000 تومان

مک بوک پرو M2 اپل مدل 14 اینچی 2023

اپل

macbook-air-m1-thumb.jpg
موجود از 51,490,000 تومان

مک بوک ایر M1 اپل مدل 2022

اپل

macbook-air-m2-2023-thumb.jpg
موجود از 60,290,000 تومان

مک بوک ایر M2 اپل مدل 2023

مایکروسافت

لپ-تاپ-سرفیس-لپ-تاپ-گو-2-مایکروسافت.jpg
موجود از 19,590,000 تومان

سرفیس گو 2 مایکروسافت

دیدگاه‌ها درباره لپ تاپ ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

نظر شما چیست؟

برای بیان دیدگاه باید به حساب کاربری خود وارد شوید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.