` لپ تاپ ایسوس G634 سری ROG Strix SCAR 16 مدل 2024

لپ تاپ ایسوس G634 سری ROG Strix SCAR 16 مدل 2024

با نمایشگر 16 اینچی Mini LED، پردازنده نسل 14 اینتل Core i9 14900HX، رم 32 گیگابایتی، حافظه 4 ترابایتی، گرافیک GeForce RTX

ایسوس

ASUS ROG Strix SCAR 16 (2024) G634

4.00

این کالا در بازار جهانی موجود است و به زودی در بازار ایران نیز به فروش خواهد رسید

کالاهای مشابه مقایسه

بررسی لپ تاپ ایسوس G634 سری ROG Strix SCAR 16 مدل 2024

با لپ تاپ ایسوس G634 از سری ROG Strix SCAR 16 و امکانات ویندوز 11 پرو بر بازی مسلط شوید. نمایشگر سریع و شفاف 16 اینچی با رزولوشن 2.5K، نرخ به روز رسانی 240 هرتز، تکنولوژی HDR و پانل Mini LED هر آنچه از صفحه نمایش بهترین لپ تاپ گیمینگ بخواهید در اختیار دارد. با استفاده از پردازنده Intel Core i9 14900HX و گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce RTX 4090 با حداکثر توان گرافیکی 175 وات، لپ تاپ SCAR 16 به راحتی حتی سنگین ترین بازی ها را اجرا می کند. این دستگاه همچنین دارای یک سوئیچ MUX اختصاصی با پشتیبانی از NVIDIA Advanced Optimus است که شما را قادر می سازد تا به راحتی قدرت واقعی GPU را در هنگام بازی به کار ببرید. با پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت رم DDR5 و تا 4 ترابایت حافظه ذخیره سازی PCIe Gen4x4، لپ تاپ SCAR 16 به راحتی می تواند بازی، استریمینگ و تولید محتوا را همزمان انجام دهد. 

عمکرد لپ تاپ ایسوس G634 سری ROG Strix SCAR 16 

قدرت لازم برای گیمینگ یا اجرای هر پروژه در پردازنده  Intel Core i9 14900HXوجود دارد. این پردازنده با 65 وات TDP و معماری ترکیبی از نو برای ویندوز 11 پرو طراحی شده است. با 8 هسته قدرتمند و 16 هسته کم مصرف و آخرین فن آوری Application Optimization اینتل، فریم ریت تا 40 درصد در عناوین پشتیبانی شده قابل افزایش است تا بازی های AAA بی عیب و نقص و استریمینگ بدون وقفه انجام شود. 

* عملکرد واقعی FPS ممکن است با توجه به دستگاه و پیکربندی متفاوت باشد. 

با NVIDIA DLSS 3، آرچ بسیار بهینه Ada Lovelace و تکنولوژی Max-Q، پردازنده گرافیکی اختصاصی سری NVIDIA GeForce RTX 40 با حداکثر توان گرافیکی تا 175 وات و Dynamic Boost به طور کامل در اختیار شماست. 

با NVIDIA Advanced Optimus، لپ تاپ می تواند با استفاده از یک سوئیچ MUX به طور خودکار فریم ها را از GPU اختصاصی به طور مستقیم به صفحه نمایش هدایت کند و گرافیک آنبورد را دور بزند. این ویژگی عملکرد را 5 تا 10 درصد در مقایسه با دستگاه های بدون سوئیچ MUX بهبود می بخشد و اطمینان حاصل می کند که بهترین تجربه بازی را دریافت می کنید. این سوئیچینگ اتوماتیک همچنین عمر باتری دستگاه شما را افزایش می دهد، زیرا می تواند به صورت پویا بین GPU اختصاصی با قدرت بالا و GPU آنبورد با قدرت پایین تر انتقال یابد. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، دستگاه شما به حالت بهینه سازی شده تغییر وضعیت می دهد، بدون این که نیاز باشد دخالتی داشته باشید. 

لپ تاپ ایسوس G634 از ماژول های حافظه DDR5 5600MHz با سرعت 17درصد سریعتر از کیت های 4800 مگاهرتز استفاده می کند. این حافظه فوق العاده سریع باعث می شود تمام کارهایی که با لپ تاپ انجام می دهید از بازی سنگین گرفته تا مرور وب با نرمی و سرعت عالی انجام شود. 

به لطف PCIE Gen4 SSD پیکربندی شده در RAID 0 حتی بزرگترین فایل ها را به راحتی جابجا کنید. با توان عملیاتی خام تا 7000 مگابایت بر ثانیه، فایل های عظیم و بازی های سنگین در یک چشم به هم زدن بارگذاری می شوند. 

NVIDIA Max-Q مجموعه ای پیشرفته از فن آوری های مبتنی بر هوش مصنوعی است که سیستم شما را برای بیشترین بهره وری تنظیم می کند. این تکنولوژی ساخت لپ تاپ های فوق العاده قدرتمند و در عین حال باریک، سبک و زیبا را فراهم کرده است. 

NVIDIA Studio پروژه های خلاقانه شما را به سطح بعدی می برد. RTX و هوش مصنوعی را در برنامه های برتر تولید محتوا به کار ببرید، درایور های NVIDIA Studio برای ثبات حداکثر به سیستم اضافه شده اند و مجموعه ای از ابزارهای منحصر به فرد برای سرعت بخشیدن به خلاقیت در اختیار شما هستند. 

یک جهش باور نکردنی در عملکرد در بازی ها و برنامه های خلاقانه با DLSS 3 AI داشته باشید و دنیای مجازی را با Ray Tracing مانند دنیای واقعی تجربه کنید. 

ویژگی RTX AI را به کار بگیرید. در این ویژگی که برای عصر هوش مصنوعی ساخته شده، گرافیک اختصاصی GeForce RTX  به هسته های AI Tensor مجهز شده تا ویژگی های انقلابی و جدید را در کنار عملکرد بی نظیر ارایه دهد. ویژگی های منحصر به فرد AI را به کار ببرید و شیوه کار و گیمینگ خود را تغییر دهید. از الان به بعد، لپ تاپ مجهز به RTX بهترین جا برای تجربه هوش مصنوعی در سیستم های ویندوزی است.  

سری SCAR دوباره از اول برای گیمرها و البته توسعه دهندگان بازی ساخته شده است. لپ تاپ ایسوس G634 می تواند جدیدترین موتورهای بازی را اجرا کند و شما را قادر می سازد تا خلاقیت خود را شکوفا کرده و دست خود را در ساخت بازی های جدید باز بگذارید. فرقی نمی کند که هنرمند دیجیتال، استریمر یا ویرایشگر ویدئو باشید یا با انیمیشن و توسعه بازی کار کنید، لپ تاپ ایسوس G634 دارای تمام قدرتی است که شما نیاز دارید تا ایده های خلاقانه خود را پیاده کنید. این دستگاه پردازنده Intel Core i9 و گرافیک اختصاصی سری NVIDIA GeForce RTX 40 همراه خود دارد تا پروژه های پیچیده در برنامه های پرطرفدار مانند Unity و Autodesk در یک چشم به هم زدن اجرا شوند. 

سیستم خنک کننده 

برای کنار هم قرار دادن چنین اجزای قدرتمندی، شاسی و مادربرد لپ تاپ ایسوس G634 دوباره از نو برای مدل 2024 ROG Strix SCAR 16 طراحی شده اند تا هیت سینک حرارتی جدید ایسوس را در خود جای دهند. در طرح جدید، قطعات مسی هادی حرارت برای خنک کردن بیشتر به دریچه های خروجی هوای گرم نزدیک تر شده اند. این هیت سینک منحصر به فرد از سه بخش مختلف ساخته شده است، اطراف مادربرد با قطعات هادی حرارت با مساحت کل 174183 ملیمتر مربع پوشانده شده که نسبت به گذشته افزایش داشته است. این طراحی مسیر موجود برای فرار هوای گرم از دستگاه را به حداکثر می رساند و عملکرد کلی سیستم خنک کننده را به شدت افزایش می دهد. باید بدانید اکثر مدل های لپ تاپ گیمینگ دارای یک سیستم خنک کننده با فن دوگانه هستند، اما لپ تاپ ایسوس G634 توانسته با معرفی یک فن سوم به حفظ توان GPU و VRAM کمک بیشتری کند. همراه با هفت لوله حرارتی و فلز مایع Conductonaut Extreme در CPU و GPU، سیستم خنک کننده لپ تاپ ایسوس G634 یک شگفتی مهندسی است. 

نمایشگر  

برای گیمرهایی که خواستار بهترین وضوح تصویر هستند، لپ تاپ ایسوس G634 یک صفحه نمایش خیره کننده Nebula HDR را با نرخ به روز رسانی 240 هرتز، پوشش 100 درصد DCI-P3 و 1100 نیت روشنایی حداکثر برای گیم پلی HDR بی نظیر ارائه می دهد. پانل 16 اینچی Mini LED با نسبت ابعادی 16:10 دارای بیش از 2000 منطقه کم نور اختصاصی است که قادر به نمایش سیاه و سفید فوق العاده عمیق برای محتوای در حال پخش است، چه در حال تماشای فیلم یا انجام بازی های پرتحرک باشید. خرید لپ تاپ SCAR 16 با صفحه نمایش 2.5K با نرخ به روز رسانی 240 هرتز هم ممکن است. رنگ های چشم نواز، تکنولوژی Dolby Vision، پشتیبانی Adaptive-Sync و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد در تمام مدل ها مشترک است. 

Republic of Gamers توسط کسانی که عاشق بازی های ویدئویی هستند ساخته شده است. در تمام طرح ها و ملاحظات ROG مانند طراحی شاسی، نورپردازی، کنترل نرم افزاری و عملکردهای ماکرو از نظر گیمر ها استفاده شده است. این ویژگی های طراحی منحصر به فرد ROG نه تنها به شما یک مزیت رقابتی می دهد، بلکه اطمینان حاصل می کند که شما در میان رقبایتان بدرخشید. 

کنترل 

‏‏تفاوت بین پیروزی و شکست را می توان با یک ضربه کلید از هم جدا کرد. به همین دلیل SCAR 16 دارای یک صفحه کلید حرفه ای eSports است که برای پیروزی طراحی شده است. سوئیچ های صفحه کلید لپ تاپ ایسوس G634 می توانند بیش از 20 میلیون بار فشرده شدن را تاب بیاورند و رول اور n-key تضمین می کند که سیستم همیشه فرمان شما را دریافت خواهد کرد، حتی اگر چندین کلید را همزمان فشار دهید. لپ تاپ SCAR 16 دارای یک صفحه کلید کامل است، با کلید های کنترل رسانه ای و کلید های میانبر اختصاصی که به طور پیش فرض برای کنترل حجم صدا و Armoury Crate تنظیم می شوند، اما می توانند برای توابع یا ماکروهای مختلف سفارشی شوند. با نورپردازی RGB سازگار با Windows Dynamic Lighting و سفارشی سازی کامل Aura Sync، این دستگاه با هر حس و حالی که دارید سازگار می شود. 

‏کلید های میانبر بازی اختصاصی درست در بالای سمت چپ صفحه کلید برای دسترسی سریع به کنترل های صدا و میکروفون، حالت های عملیاتی و Armoury Crate قرار دارند. انها همچنین به طور کامل قابل تنظیم هستند و می توانند برای راه اندازی برنامه ها برنامه ریزی شوند، به عنوان یک کلید فانکشن تنظیم شوند یا به عنوان یک ماکرو استفاده شوند. لپ تاپ ایسوس G634 دارای تمام ابزارهایی است که شما برای پیروزی نیاز دارید.‏ 

‏تکنولوژی منحصر به فرد ROG Overstroke فشرده شدن کلید را سریع تر ثبت و تجربه ای پاسخگوتر برای بازی و کار حرفه ای فراهم می کند. راه اندازی زودتر به معنای دقت و آسایش بیشتر است.‏ 

‏صفحه لمسی بزرگ لپ تاپ ایسوس G634  نیز با یک پوشش شیشه ای برای پیمایش آسان همراه است. فضای بیشتر به معنای دقت بیشتر همراه با حرکات راحت تر دست در هنگام حرکت است. با وجود اینکه شاسی این دستگاه به اندازه شاسی یک لپ تاپ 15 اینچی است، لپ تاپ ایسوس G634  یک تاچ پد مجهز به دکمه های عددی دارد تا هنگام کار و بازی گزینه مناسبی به شمار می رود.  

طراحی 

‏لپ تاپ ایسوس G634 2024 هم با سبک متمایز ROG طراحی شده است. با عناصر تیزگوشه، نورپردازی منحصر به فرد RGB و یک حس و حال گیمینگ متمایز، یک لپ تاپ Strix همیشه به راحتی قابل تشخیص است. ویژگی های برجسته مانند پانل RGB نورپردازی شده عقب و نورپردازی per-key صفحه کلید، تماشای لپ تاپ را از هر زاویه ای جذاب می کند.‏ 

کیفیت صدا 

‏بلندگوهای Dolby Atmos شامل دو توییتر و دو ووفر رو به پایین برای ایجاد یک استیج تمام و کمال برای گیمینگ هستند. صدای Hi-Res تضمین می کند که موسیقی را با همان کیفیتی که ضبط شده است بشنوید. نویزگیر هوش مصنوعی دو طرفه هر دو صدای ورودی و خروجی را برای فیلتر کردن هر گونه صدای پس زمینه سرگردان پردازش و اطمینان حاصل می کند که تماس ها، چت ها و استریمینگ بدون مشکل انجام شود.‏ 

‏تکنولوژی پیشرفته نویزگیر هوش مصنوعی دو طرفه بر روی CPU اجرا می شود تا GPU را برای نمایش FPS بالاتر آزاد باشد. این تکنولوژی با هر دستگاه ورودی و همچنین با اتصالات دیگر به خوبی کار می کند و به شما اجازه می دهد سر و صدا را از میکروفون و فیدهای ورودی حذف کنید. تنظیمات نویزگیر حتی می تواند در هر برنامه سفارشی سازی شود و گرفتن نویز صدا در برنامه های خاص مانند چت صوتی بدون تاثیر بر صدای بازی در حال اجرا ممکن است. 

دو توییتر و دو ووفر طراحی شده توسط Smart Amp صدای غنی تر را با حجم 2.8 برابر بیشتر، 3 برابر باس قوی تر و تا 3 برابر محدوده دینامیکی گسترده تر ارائه می دهند. این مجموعه چهارگانه صدای همه جانبه که توسط Dolby Atmos تنظیم شده را به صورت متوازن، چند بعدی و بدون افت وضوح صدا به گوش شما می رساند.  

باتری 

‏لپ تاپ ایسوس G634 رفیق نیمه راه نیست. با داشتن یک باتری 90 وات ساعتی، لپ تاپ به راحتی می تواند ساعت ها روی باتری وب را مرور کند. برای شارژ سریع تر، شارژ USB Type-C تا 100 وات پشتیبانی می شود. هنگام شارژ با استفاده از آداپتور برق 330 وات عرضه شده، SCAR 16 می تواند از صفر تا 50 درصد فقط در 30 دقیقه شارژ شود.‏ 

ارتباطات 

‏در بازی های چند نفره مدرن، اتصال به اینترنت پایدار ضروری است به همین دلیل لپ تاپ ایسوسG634  آماده است تا با یک پورت RJ45 و آخرین تکنولوژی بی سیم Wi-Fi 6E به مبارزه بپیوندد. در شبکه های پشتیبانی شده از Wi-Fi 6E از دسترسی به جدیدترین باند بی سیم، عاری از نویز سایر دستگاه های بی سیم لذت ببرید و اطمینان حاصل کنید که هرگز ‏‏از میدان مبارزه بیرون نمی روید. 

‏هنگامی که نیاز به اتصال به صفحه نمایش بزرگ جانبی دارید، GPU اختصاصی یک پورت HDMI 2.1 را برای اتصال به جدیدترین تلویزیون ها و مانیتورها به همراه دارد. همچنین افزایش پهنای باند کل از 18 به 48 گیگابیت بر ثانیه ممکن است و از محتوای 4K با فریم ریت 120 هرتز و 8K با فریم ریت 60 هرتز هم پشتیبانی می شود. دو پورت USB Type-C امکان اتصال زیادی فراهم می کند، یکی برای DisplayPort و شارژ و دیگری برای پشتیبانی از Thunderbolt 4.‏ 

لوازم جانبی 

‏خانه را بدون همراه داشتن همه لوازم جانبی گیمینگ ROG ترک نکنید. دقت و کنترل عالی را با ماوس ROG Gladius III  سازگار با  Aura Syncتجربه کنید. تجربه شنیداری خود را با هدست ROG Fusion II 300  به اوج برسانید. برای کنار هم قرار دادن تمام این تجهیزات هم یک کوله پشتی ROG در اختیار شماست. 

‏* لوازم جانبی همراه ممکن است در هر مدل متفاوت باشد. لطفا پیش از خرید لپ تاپ ایسوس G634 لوازم جانبی را به دقت بررسی کنید.‏ 

*مطالب بالا بدون دخل و تصرف از سازنده نقل شده و بیان گر دیدگاه فرداشهر درباره این کالا نیست. 

لطفا پیش از خرید، مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس G634 را با سایر انواع لپ تاپ مقایسه کنید. 

مطالب بالا به نقل از سازنده عنوان شده است

پیشنهاد می کنیم پیش از خرید، مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس G634 سری ROG Strix SCAR 16 مدل 2024 را با سایر مدل های لپ تاپ مقایسه کنید.

مطالب عنوان شده در مورد گارانتی ممکن است با شرایط موجود در ایران متفاوت باشد. پس بهتر است پیش از خرید لپ تاپ ایسوس G634 سری ROG Strix SCAR 16 مدل 2024 گارانتی و ضمانت آن را بررسی کنید.

مشخصات لپ تاپ ایسوس G634 سری ROG Strix SCAR 16 مدل 2024

این مشخصات به نقل از سازنده عنوان شده است

سازنده ایسوس
ابعاد 35.4x26.4x2.26 ~ 3.04 سانتیمتر
وزن 2.65 کیلوگرم
مشخصات پردازنده مرکزی پردازنده مرکزی 24 هسته ای، 32 رشته ای Core i9 Processor 14900HX اینتل با کش 36 مگابایتی، فرکانس 2.2 تا 5.8 گیگاهرتزی
مشخصات پردازنده گرافیکی مدل G634JZR-RA112X با GeForce RTX 4080، مدل G634JYR-RA068X با GeForce RTX 4090
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی ندارد
فناوری IPS
توضیحات صفحه نمایش 16 اینچی ROG Nebula HDR از نوع Mini LED Anti-glare، نرخ به روز رسانی 240 هرتز، پوشش 100 درصد DCI-P3، زمان پاسخ 3ms، دارای G-Sync، گواهی نامه Pantone، دارای MUX Switch + Optimus، پشتیبانی از دالبی ویژن HDR
رزولوشن QHD+ 16:10 (2560x1600، WQXGA)
مشخصات وای فای Wi-Fi 6E(802.11ax) (دو بانده)
بلوتوث Bluetooth 5.3
مشخصات درگاه ارتباطی هدفون، یک درگاه HDMI 2.1 FRL، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک درگاه 2.5G LAN، یک درگاه Thunderbolt 4
مشخصات دوربین 720P HD
مقدار رم 32 گیگابایت DDR5-5600 SO-DIMM قابل افزایش تا 64 گیگابایت
حافظه داخلی دو ترابایتی + دو ترابایتی PCIe 4.0 NVMe M.2 Performance SSD (RAID 0)
مشخصات صوتی آمپلی فایر هوشمند، صدای Dolby Atmos، نویزگیر هوش مصنوعی، گواهی نامه Hi-Res برای هدفون، آرایش میکروفون داخلی، 4 بلندگو با آمپلی فایر هوشمند
کیبورد با نور پس زمینه دارد
مشخصات کیبورد صفحه کلید با نور پس‌زمینه RGB
مشخصات تاچ پد تاچ پد (برخی مدل ها به دکمه های عددی مجهز هستند)
حسگر اثر انگشت ندارد
مشخصات باتری باتری لیتیوم یونی 4 سلولی، 90 وات ساعت 4S1P
سیستم عامل Windows
نسخه سیستم عامل سیستم عامل Windows 11 Pro
اقلام همراه کوله پشتی ROG به همراه ROG Fusion II 300، ماوس گیمینگ ROG Gladius III Mouse P514، شارژر TYPE-C، 100W AC (اقلام همراه در تمام مدل ها یکسان نیست و پیش از خرید و پرداخت باید بررسی شود)،
مدل G634JZR-RA112X | G634JYR-RA068X

پربازدیدترین‌های ایسوس

ایسوس

rog-strix-xg32uq-gaming-monitor_0007_فرداشهر.jpg
موجود از 32,890,000 تومان

مانیتور ایسوس ROG Strix XG32UQ گیمینگ 32 اینچ

ایسوس

rog-strix-xg49wcr_0007_فرداشهر.jpg
موجود از 72,090,000 تومان

مانیتور ایسوس ROG Strix XG49WCR گیمینگ 49 اینچ

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g614-2023_0017_فرداشهر.jpg
موجود از 10,290,000 تومان

ایسوس G614 سری ROG Strix G16 مدل 2023

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g513_0027_فرداشهر.jpg
موجود از 98,890,000 تومان

ایسوس G513 سری ROG Strix G15 مدل 2022

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-g834_0014_فرداشهر.jpg
موجود از 279,090,000 تومان

ایسوس G834 سری ROG Strix G18 مدل 2024

ایسوس

لپ-تاپ-ایسوس-GU605_0018_فرداشهر.jpg
موجود از 128,790,000 تومان

ایسوس GU605MI سری ROG Zephyrus G16 2024

جدیدترین‌های لپ تاپ

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-16-اینچی-2023.jpg
موجود از 153,990,000 تومان

مک بوک پرو M3 Pro اپل مدل 16 اینچی 2023

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-14-اینچی-2023.jpg
موجود از 121,990,000 تومان

مک بوک پرو M3 Pro اپل مدل 14 اینچی 2023

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-M3-اپل-مدل-14-اینچی-2023.jpg
موجود از 10,090,000 تومان

مک بوک پرو M3 اپل مدل 14 اینچی 2023

مایکروسافت

لپ-تاپ-surface-laptop-4-مایکروسافت.jpg
موجود از 46,290,000 تومان

سرفیس 4 مایکروسافت مدل 13 اینچی

مایکروسافت

لپ-تاپ-سرفیس-استودیو-مایکروسافت.jpg
موجود از 140,690,000 تومان

سرفیس استودیو مایکروسافت

اپل

لپ-تاپ-مک-بوک-پرو-13-اینچی-مدل-2023-با-چیپ-M2-و-تاچ-بار.jpg
موجود از 80,690,000 تومان

مک بوک پرو 13 اینچی مدل 2023 با چیپ M2 و تاچ بار

اپل

macbook-pro-14-thumb.jpg
موجود از 81,490,000 تومان

مک بوک پرو M2 اپل مدل 14 اینچی 2023

اپل

macbook-air-m1-thumb.jpg
موجود از 51,990,000 تومان

مک بوک ایر M1 اپل مدل 2022

اپل

macbook-air-m2-2023-thumb.jpg
موجود از 66,390,000 تومان

مک بوک ایر M2 اپل مدل 2023

مایکروسافت

لپ-تاپ-سرفیس-لپ-تاپ-گو-2-مایکروسافت.jpg
موجود از 21,890,000 تومان

سرفیس گو 2 مایکروسافت

دیدگاه‌ها درباره لپ تاپ ایسوس G634 سری ROG Strix SCAR 16 مدل 2024

نظر شما چیست؟

برای بیان دیدگاه باید به حساب کاربری خود وارد شوید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.